Lista

Am dat pe unchiu Goagăl termneul “lista” ca să găsesc o idee creaţă de pus în titlu, aşa, sparkling, să atragă cetitoriul spre subiectul postării – şi în afară de Lista lui Schindler, pe care nu doresc să o folosesc în cazul de faţă că are nişte conotaţii sumbre care absolut deloc nu ne folosesc în numitul caz de faţă, observ că  interesele conaţionalilor privind listele acoperă nişte arii care, la o analiză din avion, (mie îmi) transmit ideea de naţie bolnavă, plictisită, antrerprenorială şi supertehnică.

Listele căutate cel mai frecvent: “lista medicamente compensate”, “lista firme”, “lista filme bune/ seriale/ comedii”, “lista servere cs”.  A,  şi “lista verbelor neregulate in engleza”. Mi se pare un pic trist.

Dar să depăşim momentul. Lista asupra căreia doresc să vă îndrept atenţia este o listă care cred eu că e bine să existe cît de complet se poate – lista cu bloguri din Cluj. De ce cred eu că e bine? Păi una la mînă că e o sursă de informare şi de networking – vorbim aici despre blog în sensul larg, intră şi blog de companie, de firmă, de SRL, de ONG. Important e să fie un spaţiu activ, unde să fi trecut maximum o lună de la ultima postare.

Aşa că, dacă activaţi într-un spaţiu virtual pe persoană fizică, juridică sau de alt fel, dacă sunteţi din Cluj (nu coată nimeni la buletin ori la flotant, să fim înţeleşi), dacă aveţi plăcerea să vă înscrieţi, găsiţi lista aici mai jos formularul. Ţucess!

(Plus o revelaţie bonus: am sesizat că de cîte ori scriu ceva pe blog, cresc accesările. Ămeizing! Îmi place sentimentul.)

Şi un Later Edit, că omu cît trăieşte învaţă şi învăţ eu de la colegii cu mult mai multă ştiinţă, două chestiuni:

1) Aşa arată lista anterioară.

2) Ca să vă înscrieţi direct de aici şi să nu vă mai port pe linkuri externe (chestiune la care mărturisesc că nu m-am gîndit, de aia e bine să te înconjori cu oameni care ştiu mai multe), iaca:

Dă o replică

