Naţie

“… no, acuma îs în troleu, am plecat de la biserică, am plătit  o slujbă…  una înăltuţă, mai tinerică, noa tu şi mi-o dat o carte de la ierusalim, a lu maica sfîntă de la ierusalim, o zis că să poate citi la copil din ea, îi păntru liniştire, să liniştească copilu, şi cînd doarme poţi să-i citeşti… şi stelian o vrut să-mi dea, carte cu sfîntu stelian ocrotitoru copiilor, da nu mai aveau, s-o terminat toate… noa şi o zis că aia cu maica sfîntă o fost care n-o luat-o şi n-o făcut şi aşe probleme  avut cu copiii de numa, tu! acuma am plătit o slujbă, om vedea. Noa i-am zis la  păuluca, s-o mai liniştit. Da nu ştiu di ce, tu, cînd mă suni îmi apare numa număru, da io cînd te sun te iau de acolo din listă…”

Îmi vine să-i zic “Fiindcă e înregistrat numărul de două ori, doamnă, de aia nu vă apare cînd vă sună”.  Dar probabil ar reacţiona mai bine la “e făcătură, doamnă, se vede crai de tastatură la drum fără led, trebuie să aduceţi făină, un cablu USB ş-o găină albă, să vă desfac…”

Dă o replică

